:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Selasa, Januari 04, 2011

kawin..??? lom lagi lah!!

Salam sejahtera pada korg semue yang rajin2 membace blog aku nie... lahai,, da tahun baru da... bile da tahun baru azam mesti lah nk baru jugak kan... tp da 4 hari da.. ape ntah azam aku... tp banyak je molot2 org kat luar sane,, baik adek beradek aku,,, mak bapak aku,, baik kawan2 ke,, mak cik pak cik ke.. sedare mare ke.. tok nenek aku xde la sbb diorg pn da xde... semuenye tanye sal "kawin".... mmg da kene kawin ke aku nie...??? soklan cepumas.. hahahaa... lagi2 time raye... bile sedare2 jauh dtg semue tny.. tiap2 taun soklan yg same.. aku rase nk buat benner je letak kat uma... tulis "LOM ADE JODOH LLLAAHH"...mst semue tutup molot kan...

Tp kan.. dalam taknak2 kawin aku ni,,, abis semue gambar baju2 pengantin,, pelamin,, hantaran tunang, hantaran kawin, segala bagai lah aku da tgk kat google.. dari wane terang, gelap,, malap, kabur,, semuenye la... kelakar je. hehehe.. tp aku mmg da berkenan ngn 1 pelamin ni... pada aku klo buat mjlis2 kat kg nie mmg da cntik sangat la tu... korg cube tgk ni.....


pelamin wane putih merah hati... mmg aku berkenan gilerrrr lah.. pastu kenekan pulak baju warner silver... cm gamba bawah nie....

cantikkan.. tp korg jgn tengok pengantinnye.. korg kene la bayangkan tu aku... hahahaha... perasan x sudah...:D

tp ntah bile la aku nk kawin... ntah bile la Mr.S ni nk masok meminang... nk tunggu kucing bertanduk ke nk tunggu aku yg bertanduk.... hhhhmmmm... saba je lah ain oooii...
(bunyi x puas hati)...




3 ulasan:

Unknown berkata...

Hari2 berdoa.. nt Allah bg yg terbaik.. :)

aKu PuNK JuNK berkata...

Insyaallah..kalau jodoh tak kemana..

Cik Ain berkata...

heidi syafiq : insyallah... tq..:)
incik solihin : amiiinnn..!!!:D