:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Sabtu, April 21, 2012

:: Baby Saya Yang Sangat Pemalu ::

Semalam aku dengan hubby pegi wat scan 3D dekat klinik Fauziah Ampang, mmg xcited giler mase otw nk pg scan tu... almaklum, 1st time nk g jump baby dlm perot ni,, so mmg xtau la jantina die ke, fizikal die ke mmg xtau lg.. tu la bru nk pg tgk,,, aku pegi mase tu kandungan aku da cecah 26 minggu...

appoiment aku kul 8mlm, smp sane dekat kul 8.20... smp2 je da ade org tunggu giliran,, nk x nk aku pn tunggu jela,, dekat 1 jam lebih jgak la tunggu nk jump doc, sebabnye sorang klo buat scan makan mase dekat 20 ke 30 minit... tp aku tunggu dengan penuh kesabaran, walaupn da x sabo nk jump baby aku... hihihi..

Bile name aku je di panggil aku trus masuk dalam bilik tu then doc sruh aku trus baring... Ok, mase tu xnk ckap ape da,,, aku trus baring,, hubby aku pn dok la dengan penuh harapan nk jump baby... tgk dengan penuh teliti... kekekeke... bile start scan jer doc ckap die akan scan biase dulu sbb klo buat scan 3D terus takot x nmpak muke baby, aku pn ok je la,, jnji dapat tgk la... bile doc mule scan doc cakap muke baby da tertutup dengan uri... alamaakkk..!! mase tu mmg ade rase hampa skit la sebab x nmpak sangat muke die... mule2 nmpak tubuh badan die tu rase mcam xbleh nk ckap ape da,, doc ckap ngn aku pn aku mcm nk xnk je layan die,, sebab tgh xcited tgk badan baby aku gerak2.. doc ckap baby aku aktif, mmg nmpak pn badan die gerak2... comel jerr.. kikikiki..;))

mase die dok cek badan baby tu aku rase cuak jgak la... tp alhamdulillah semuenye dalam keadaan ok,,, dan mase tu jugak doc bagitau baby aku tu gugurl... die tunjuk mule2 aku xdapat tngkap tp lame2 nmpak la, mmg kiut... mase tu muke hubby aku trus berubah... (sebab die ingat selame ni baby ni boboy) hahahahaa... mmg gelakk je la aku mase tu... hahaha.. tp aku pn ingt slame ni baby aku boboy... gugurl rupenyee... so bleh start beli baju wane "pink"... nge nge nge...:D

da dekat 15 minit baby stil xmoh berpusing, die malu nk jump mama n papa die la tu, ape la baby ni, xmoh kawan laaa,, huhukhukhuk,, smp senak jgk perot aku bile doc dok tepuk2 perot ni sruh baby pusing skit.. tp die xnk.. da dekat 20 mnit doc sruh aku jalan2 dulu dekat lua.. dengan harapan baby nk pusing la, bile masok balik, posisi baby still same, muke die mmg tertutup dengan uri... doc try wat 3d jgak, nmpak la sipi2 jer muke die so nasihat doc, dtg next time jer...(klinik ni klo nk wat scan 3D tapi klo muke baby x nmpak die akan bagi free) so aku pn dapat la free hahah klo x die charge RM100 tuk 3D.. tp aku mmg suggest sape2 nk wat scan 3D pg la kat klinik fauziah tu,, mmg ok service die.. doc die pn baik sangat.. so far aku rase klo nk wat scan pn aku akn ke sane lg..;)) tp walau mcm mne pn aku still happy sangt2 sebab dapat tgk fizikal baby aku dlm keadaan sihaatt.. Alhamdulillahh...


 gmba x berape jelas sebab amek gmba gune hp jer.. hehehe...


xdapat buat 3D dapat wat scan biase pn jadi la,,, mintak2 baby gugurl ni kiut macam aku... hehehehee... luv u sayaannggg... muuahhh100000x...!!!!;)))

1 ulasan:

aLi teRaroSa berkata...

heh, besela tu kalo tutup2 muka tu, saya nak suprise mak pak saya la nanti, manaleh tunjuk awai2 muke, spoiler la nanti, hehhehe.