:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Khamis, Mei 05, 2011

:: My Engagement Day :: ( Cik Ain & Ienz Punk junk) ~01 Mei 2011~

           01 Mei 2011 tarikh keramat hari pertunangan aku dan Solihin(ienz)... cm x sangke je kan bile da bertunang ni & bakal menjadi milik org..:) Dan tak sangke jugak perkenalan aku ngn die di "Facebook" membawa ke jinjiang pelamin.. oppss.. blom lg.. bulan 10 nanti... hope semuenye berjalan dengan lancar..:)

           Sekitar majlis pertunangan aku alhamdulillah,, semuenye berjalan dengan lancar,, walaupun ramai kawan & sepupu2 aku x dapat datang,, tapi tetap meriah... 

         Juru make up aku plak nun jauh aku import dari seberang parit uma aku... mira idora... 
Sentuhan anda banyak mendapat pujian.. tp lain kali nak solek kene lemah lembut,,
jgn mcam jantan yer.. hahahaha...;))))

          Cerite pasal  tunang,, penatnye masih terase.. bayangkan mengerjakan hantaran je makan berbulan2 mengambil masa... mane tak nye,, sampai 15 dulang aku bagi... tapi mase nikah nanti dah tak de hantaran da sebab masenye terlalu dekat.. so buat sekali je lah...

Yang ni sebahagian daripada hantaran yang aku bagi pada die,, 
belah die xde plak gmbarnyee.. huhuhu..

            Konon nak mintak kak nyah je buatkan tapi kak nyah xnk,, die ckap kosnye same je klo tempah.. so kitorg tempah la dekat air hitam.. tema aku coklat gold.. cantik jugakkan (yelah,, kene lah dengan regenye..) huhuhu... hantaran ni kak nyah yang banyak kua duit.. bukan kate hantaran jer,, door gift tuk org dtg pn kak nyah yg byk berbelanja,,, da macam anak die plak yg nk tunang.. ni aku nk kawin ni xtau la die nk sopport ape plak...kecil tapak tangan,, nyiru saya tadahkan... hihihi...:D

           Ramai jugak yang datang mase tunang aku tu.. then ramai jugak yang menanye ape perasan nk di sarungkan cincin dengan bakal mak mertua.. xbleh nak jawab,, sebab x rase xcited sngat pon.. (perghh.. statement xbleh blah) hihihi... tapi mase aku nak kua dari bilik tu tetibe je tangan aku menggigil... trus berpoloh2,, jantung aku rase nak tercabut pon ade... sebab ramai sangat yang menyaksikan.. almaklum,, xpernah ade org nk amek gmbo aku macam artis... hahahaha...

ni la bakal mak mertua aku.. 
adoii,, tembamnye tangan aku.. hhehehee..:D

dan ini plak family belah solihin...

         Mase tengah berbincang pasal hal kawin.. tetibe aku dengar diorg ketawe kuat2.. aku ingt pasal ape lah,, rupenye bapak aku n ayah solihin kene pakse makan sirih tanda bersetujuan... cik tapsir & cik mail yang pandai lagi bijaksana di letaknye gambir sekali dalam sirih tu... masing2 makan terkulat2.. 

terselamat pengerusi yang kat tengah2 tu... 
klo x dengan die2 skli kene makan... hahaha...

banyak gelak tawa dalam majlis.. mak aku pun happy sangat-sangat,, x sangke aku dah nak kawin... bulan 10 nie... tinggal bape bulan je lagi nak naik pelamin.. x sabar plak.. gatalll..!! hihihik..:D

 Ni la die Mr. solihin... lebih dikenali dengan nama Ienz @ punk junk 
@ solihin @ lihin... banyak betul name die... fuuh..!!
(tapi aku panggil b jer.. so sekarang nak biasekan panggil abg.. xbleh2.. rase kekookk.. hahaha)


cerite selanjutnye kene la tunggu aku meng update blog ni lg.. ntah la,, klo rajin la.. hehehee...
Assalamualaikumm..!!:)