:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Khamis, Disember 08, 2011

Chicken Chop Mak Wan...

allaaa... da lame la x merasa chicken chop mak wan ni... da berbulan2 rasenye x pekena chicken chop die... ngidam la plak...(semuenye aku ngidam) haiisshh..!!

kedai die ni terletak tepi jalan jer.. dekat dengan LRT gombak...
klo korg pegi taman melati mesti nampak kedai ni... mmg tepi jalan betul...

kedai die mcm warung jer tapi mmg berbaik la die punye chicken chop,,, kedai die ni mcm2 ade... tp aku x pernah makan yg lain sebab aku x suke mencube.. ain cume suke chicken chop die je sebab kuah black paper die fuuhh..!!! klo korg rase bleh tergolek jatuh bawah... compom... memang sangat2 sedap... try jugak tny mak wan ape resepi die wat kuah tu... ngehhh..!! xkan die nk bgtau kan... hahahhaa... klo aku makan mst mintak kuah lebih... tp aku ajar korg la klo nk mntak kuah lebih tu ckap awal2 sbb klo mintak kuah black paper die lepas ko dpat mknan compom die cas 1 mangkuk kecik jer RM2... kuah die sikit sangat die bg... sbb tu aku suggest mintak mase die amek order tu... nt die curah la byk kat ayam ko tu xde la kne cas hrge kuah lain.. hehehee..:)

 sedap kan... nyuumm1000x...!!! (telan air liur lagi).. 
biase aku mkan siap air lebih kurang 12 hinggit... tapi katenye harge die da naik lg...
alaa mak wan ni.. da mahal da tu.. ape nk naik2kan harge lagi... hhmmm..
(opppss..!! ni gmba curi kat fb hajar, sebab gmba yg aku ade x berape clear) ngeee..:D

!! JOM SERBUUU WARONGG MAAKK WAAANNNNN....!!!!! :)))))


Tiada ulasan: