:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Selasa, April 05, 2011

Cerite 1 Mei 2011........

        Saat untuk bergelar "aku sebagai tunangan orang" sangat2 la sukar.. makin dekat tarikhnye semakin banyak dugaannye.. hati semakin x keruan mencari ketenangan... berharap semuanye berjalan dengan lancar... 

        Barang hantaran pn da siap, tinggal untuk makanan jer last2 minit la bru bleh beli,, hantaran tunang aku dan si dia 9 berbalas 11... fuuhh!! banyak tu.. nt kawin ade hantaran lg.. hahaha.. tp mase kawin x bnyak mcm ni kot.. huhuhu... tema tunang aku warne coklat gold... ntah la,, tgk mcm cantik,, mcm x cntik.. xpela,, jnji majlis berjalan dengan lancar,, tu da memadai bagi kami berdua..:)))

        Ni 1 hal lagi,,, tempah baju tunang bukan main mahal lg,, tp pakai x sedap,, sane beso,, sini kecik.. sane kecik,, sini beso... aaaarrghh..!! bile test je sakit hati,, nk pg oter balik bukan dekat.. mmg xkan la aku nk tempah kat sane lg... kim salam..!! wat sakit hati je bile aku tgk baju tunang aku,, nsib tuk pkai sekali jer,, klo x mmg da kene hamuk da cine tu... hhhuurrmm..

        Tak sampai sebulan lg aku nk bertunang,, huuurrmmm,, risau dibuatnyee... perancangan yang dibuat x smpai 6 bulan.. memang agak singkat la masenye.. tp hati tetap sangat2 gembira.. ye la, sape yg x suke bile diri ni nk jd milik insan tersayang kan.. hihihi..;))) rase menggeletar plak tangan ni bile nk kene di sarungkan cincin.. waaaaww..!! mcm bermimpi pn yer.. hahahha... mst mak aku happy sebab anak bongsu die nk tunang.. ye la,, da 8 tahun x buat majlis kawen kawen kat halaman umah aku tu.. ni bile ade yg nk tunang,, bukan kate family aku je yg xcited,, makcik2, sedare mare pn terlebih xcited,, hahaha..

       Harap sangat-sangatlah semuenye berjalan dengan lancar,, korang doakan la kebahagiaan kami berdue yer.. semoge kekal hingga akhir hayat... amin2..!!! amin..!! :)))

Tiada ulasan: