:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Isnin, Mac 05, 2012

Anmum Materna sedaaaaappp..!!!

yeakk..!! uweeeekkk..!! yeeaakk20x..!!! itu la ayat aku mase di suruh minum susu, mmg aku rase loye je tekak aku bile dengar perkataan susu tepong ni la... sbb dlu penah minum smp termuntah2... tobat la kononnye xnk sentoh susu lagi.. tapi klo korg bg aku susu pekat F&N tu satu tin tu aku bleh habiskan sekelip mate... hahahahaa... 

yg buat aku x lalu tu rmai yg ckap xbleh telan la, minum smp termuntah2 la, tu yg buat aku lg bersemangat xnk minum susu tu... tp bile da dengar mak aku & mak mertue aku berleter,, ckap nt lepas bersalin gigi gongak la sbb xde kulsium, ayat umi aku (esok jgn lepas beranak tanggal gigi tu,, ni bru anak sorg.. minum la ain) smp terbawak2 ke dlam mimpi aku punye gigi tanggal tu... hahahaha..:)) terus nekad sruh hubby belikan susu anmum materna dekat kedai manjaku kat gombak.. tapi perisa coklat la.. xkesah la jnji susu kan...;p

aku beli kotak kecik jer,,, 
kot2 xbleh masok kat tekak kan,, try la yg kecik...

not bad la rase die... sape la yg ckap x sedap tu... sedap je aku minum,, rase air susu dutch lady perisa coklat yg dlm kotak tu.. cumenye yg ni xde la rase manis mcm tu... mule2 nk minum siap tutup idong takot termuntah.. hahahhaa,, lawak jer... so sekarang tiap pg aku minum.. alhamdulillah xde ape alahan dan bleh teruskan..;)) 





1 ulasan:

Zila Zainal berkata...

eh dah lama tak jenguk blog ni hehehehe. bape bulan dah ni?