:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Jumaat, Februari 24, 2012

:: FaCeBooK ::

petang2 canggini memang xde mud la kan nk buat keje kan3... confirm korg semue akan layan facebook (fb) kan...:D

aku pn xtau la ape yg ade kat fb tu.. stkat nk kongsi cerite tu ok la.. tp ade la segelintir mahluk Allah ni (termasok aku skali) dok ngadap fb dari celik mate smp la pejam mate... lagi klo da bleh online pakai hp tu, ahh,, xpyah ckap la,, kadang2 tgh malam kul 2 ke 3 terjage jer cari engpon sebab nk tgk fb... waattpe sebenarnye.. setakat nk tgk kat wall tu de x cite menarik... padahal bende yg mengarot2 jer yg terpampang kat fb tu... and aku x pernah dengar lagi la org letak status "mengantok layan facebook"... ade2..?? tp yg byk aku terbace komen org2 ni " ape la yg ade dekat fb ni" walhal die jgak yg dok ngadap facebook 48jam.. damn...!!

Bile bosan letak la status mengaroot2 pastu tutup la fb tu kejap konon da mlas nk layan, x smp seminit dalam fikiran.. "agak2 ade x org komen status aku"  bukak la balik fb... lumrahh...@_@ (sape yg makan cili die la yg terase pijo molotnyee...) hoohh..!! patot berapi molot aku neehh...!!

tp percaye x aku ckap kat fb ni jgak jump kwan sek dolo2, (padahal time sekolah kenal2 muke jer xpernah nk borak2 macam kawan2 yg lain) tetibe jump kat fb wahh..!! borak macam dulu die la kawan baik dunie akhirat aku.. ngeehh~~ (ok la dri xbertegur langsong kan) :))

KESIMPULAN : makan keropok sambil layan fb (ape ni..? xde kene mengene lahh.. haiishh..!!






2 ulasan:

Zila Zainal berkata...

ha aku terasa gak pedasnya hahahaha

Cik Ain berkata...

cepat2 g minum air... hihihi...:D