:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Khamis, Februari 23, 2012

:: Baju Baby ::

hoooohh..!!! sompoottt.. lepas makan je mst rase mengah giler... padahal xde la mkan banyak mane pon... tp pantang nmpak makanan depan mate semue aku nk tibai... (bukan aku yg mintak ehhh.. budak dalam perot ni haaa) ngeehh~~~~
sekarang ni pn perot aku rase ketat jer.. maybe kedudukan baby dalam perot ni kot buat aku rse x selesa... tido pn da x lena... kejap2 terjage sebab sakit pinggang... huuuisshh...!! nk xnk terpakse angkat tilam single tu letak atas tilam yg xberape besar tu... haaahh..!! baru la lena tidurkuu... cian la my hubby die dpat ruang kecik jer tido... xpela,, badan die tecik jer... muat la tuuu... hihihihi...;D

actually saje je nk share ngn korang semue yang aku da beli baju baby 2 helai... hahahhaa... asek dok survey jer.. bosan da.. ape salahnye skali sekala tangan mencapai sehelai ke 2helai kan... :p x effect pon duit aku sebab gune voucher... hahhaaa... maybe bnde ni xde ape pn bgi korg tp pd sape yg akan bergelar ibu x lame lagi mst la tersangat2 xcitedkan...:)

barang yg 1st skali aku beli untuk my baby... 
walaupn murah tp ia sangat bermakne bg aku..(cewaahhh) ;p

hope anak aku sihat dalam kandungan... wink...;) 

Tiada ulasan: