:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Selasa, Disember 06, 2011

mabok.. loyaa..!! aarrghhh..!! tension..!!!

betapa happynye aku bile dapat tau aku PREGNANT..!!! bestttt giler... mase aku tau tu aku trus call husband aku,, bile aku bgtau die mcm blur jer sbb die ckap cepat sangat... name pn bunting pelamin kan.. ofcourse la cepat... hihihi... tapi mase aku gune pregnancy test & menunjukkan positif, dalam demam tu badan aku terus jadi segar,, rase nak melompat tinggi2... mmg sangat2 la best dapat berita baik..:))) lepas tu trus g jump doc,, aku ajak mak aku masuk tgk skali... pastu doc pn sahkan aku mengandung 4 minggu,, "tahniah mak cik nk dapat cucu" kate doc tu... mak aku tersipu2 doc ckap cmtu.. lepas kitorg kua dari bilik doc je mak aku ckap "doc tu xtau mak da ade 17org cucu,, hihihi..'... lawak la mak aku ni...:D

alhamdulillah, kandungan aku sekarang sudah mencecah dekat 5 minggu... taaapiii..!!! sampai sekarang mabuk yang teramat... smp xbleh nak makan ape2.. bile makan je sakit sampai naik ke kepale, makan pn x lalu... sampai aku jadi tension sebab xbleh nk makan ape2... kesian baby aku xdpat zat dari ibu, mummy, umie, mama die...;(( yang paling aku sensitif bau bawang..!! mmg xbleh tahan,, klo masak kat uma tu bile mase nk potong bawang tu mmg ttup hidung dengan kain la.. tingkap kat dapur tu mmg aku bukak semue,, klo bleh cabut, da lame aku cabut.... mmg x tahan,, rase mual giler tekak aku ni...

nk tunggu kandungan aku cecah 3 bulan sangat terseksa tp xpela,, anak aku punya pasal,, aku rela kene semue ni... sabar ye nak,, semoga anak mama sihat walafiat.. mama x sabar nk tgk muka anak mama ni... muaahh..!!! sayang diee... hihihi..;)))

2 ulasan:

apex berkata...

tahniah ain!
dan suami :)

Cik Ain berkata...

tq3..!!! hihih..:D