:: Ain ::

:: Ain ::
!! Cik Ain Tumiran !!

Selasa, Disember 06, 2011

Mabuk ombak rindu puloookkk..!!

aku xtau smp bile aura ombak rindu ni nk abis.. tp mmg best giler filem ni.. banyak2 cite melayu,, mmg aku suke dan teramat suke pada cite ombak rindu... felling siot tgk cite nie...

sape yang x tgk lagi tlg la tengok... tlg kalahkah record kl gengstar... 
eehh..!! aku plak lebih xcited.. hehehe..:)

mase kali pertama tengok dengan dot dot dot...(bukan nama sebenar) rse mcam nk tgk lg skli kat wayang.. tp mmg menghampekan sebab aku tgk seat wayang dri pagi smp tgh mlm, hari cuti ke hari kje ke semue penuh... mmg xtau la nk ckap sape je la yg pg tgk smp aku nk tgk pn tiket habis... x kasi "can" langsung kat aku..
teruk betul la... ishh3..!!

bile start je si haris ni jatuh cintan kat izzah mase tu la air mate aku x reti nk berhenti...

mmg aku sellut la pada aaron aziz sbb pndai memainkan watak tersebut... mmg hebat giler...(ingt senang ke org lelaki berlakon nk mengalirkan air mata) dari awal cite smp abis cite die dok menangis jer.... bile die nangis je aku pn nangis,, die nangis lagi,, aku lagi nangis... adehhh..!! sedih tahap gaban cite ni laa...



tapi nape dalam cite ni aku x suke lakonan lisa surihani..?? why..?? why..?? why..??? padahal aku minat sangat ngn die... errrmmm... ni mst sebab die kaco hubungan hariz ngn izzah..!! isshh..!! aku lg yg emosi... tp pape pn cite ni mmg bleh MOLOTOOPPSS..!! betull,,, sape yg x tengok tu mmg sangat2 merugikan.... winnkk...!!!;))))


Tiada ulasan: